junio 25, 2026

Mundo Noticioso

Noticias, Deportes y Más.

Transformers: War for Cybertron: Review

Voor een ervaren fan van transformatoren, speel voor normaal Optimus Prime, en niet verwend door Hollywood en voortdurend dragen idioot inspirerend Dezelfde idiote moralisatie – het is alsof je de kans krijgt om Darth Vader te beheren. IN Transformers: War for Cybertron Er zijn geen verwijzingen meer naar de film, robots vechten niet op aarde. Alle acties vinden plaats op hun inheemse planeet.

Ernstige mannelijke stem onmiddellijk na het verdwijnen van het logo Activisie praat over hoe de transformatoren eerder gelukkig waren en hoe alles veel veranderde met het uitbreken van de burgeroorlog. Gewassen stalen bloemen, loodwolken sloten de zon boven de cyberron.

We worden aangeboden om te beslissen aan welke kant we eerst zullen kiezen – we gaan naar de desepticons. Voordat je de strijd aangrijpt, moet je een robot voor jezelf kiezen. Er zijn drie transformatoren beschikbaar in elke missie. En van het hoofdstuk tot het hoofdstuk worden ze niet herhaald. Ten eerste zijn de gevechten terrestrisch, daarom zijn degenen die in auto’s veranderen betrokken. Vervolgens krijgen we de kans om op jagers te vliegen en vervolgens op tanks te rijden, dus het zal mogelijk zijn om de meest beroemde helden van het universum te zien.

Trouwens, de keuze van drie transformatoren is niet willekeurig. Eerder, zoals je je herinnert, liepen we altijd alleen. Soms verbonden kameraden, maar vocht slechts vijf minuten met ons en verdween toen. Transformers: War for Cybertron – Team Shooter. Hier lopen jagers altijd in een kleine groep, zelfs in aanwezigheid van zelfs coöperatief regime.

Idealiter heeft iedereen zijn eigen rol in het team, omdat iedereen een speciaal wapen en speciale vaardigheden heeft. Maar de wapens kunnen tijdens het spel worden gewijzigd. En als aanvankelijk de Megatron een grote plasma -dwaas op de hand heeft, die iedereen in delen scheurt, dan belet niets dat je niet voorkomt dat je eenvoudig automatisch, als een vriend neemt, of een geweer opneemt. Nou, speciale recepties zijn banaal. De meeste transformatoren kunnen zichzelf versterken of een beetje verveling versnellen. Dus het blijkt dat de robots praktisch niet anders zijn dan elkaar.

Voor de glorie van Megatron!

Ik heb mechanica bedacht, je kunt de eerste campagne starten. Toegegeven, over een paar uur zou ik het spel uit de harde schijf willen verwijderen. Het verhaal van de Decepticons ziet eruit als dezelfde -Mastul Action -film van programmeurs uit het land van de Derde Wereld. Omdat de belangrijkste acties plaatsvinden op stations en in de ruimte, viel de creatieve darm van de ontwerpers diep in slaap, en het vermogen om te "kopiëren en in te voegen" werd uitgerekt, uitgerekt en begon te creëren. Schedel van de gedachten van de ontwikkelaar: teken één kamer en herhaal deze vervolgens voor vijf hoofdstukken. Klik eenmaal op "Kopieer", zevenhonderdvijftig keer – "invoegen". Als de arbeidsmethode zeer merkbaar is, giet alles met zwarte kleuren, breng op smaak met vuur en explosies – voila, verschillende tussenliggende gangen zijn klaar. Zoals, alles brandt, alles stort in – er is geen tijd om rond te kijken.

De gameplay is gebouwd volgens hetzelfde principe. https://wallacebet.nl/ We komen met een efficiënt idee, we herhalen het totdat de credits gaan. We gooien bijvoorbeeld een flinke baas naar de spelers, die zichzelf bedekt met een schild, en verplettert de ijzeren lichamen van tegenstanders met een hamer. Het ziet er geweldig uit? Nog een hoe! Daarom zal het jammer zijn als ze hem doden en hem gewoon vergeten. Dus eerst maken we er de leider van, dan zullen we het opnieuw naar de spelers gooien, maar al – plotseling, zonder fanfare en screensaver. Dan succes = (kopiëren/plakken)*732, en nu loopt het leger van dergelijke transformatoren al op de helden. Nou, omdat het robotmodel erg cool is, zullen we haar ook in de campagne voor Autobots plaatsen.

En het lijkt erop dat wanneer de ontwikkelaars zelfs proberen diversiteit te maken, om de een of andere reden we blijven rondrennen met de stations en schieten op tegenstanders die ons in golven aanvallen. Dit gebeurde zelfs in de missie, waar we naar het beeld van het vliegtuig vliegen. Nou, het is logisch: om gevechten in de lucht te hebben, moeten sommige jagers anderen achtervolgen. Maar de logica is machteloos – tien seconden na de start zitten we al op de grond, en … ja, op een voet en op de gangen ..

De autobots zijn waar!

Verrassend genoeg is de campagne voor Autobots al heel anders. Het lijkt erop dat de uitgever naar het kantoor kwam en alle loafers schopte die de sleutels "Ctrl", "C" en "V" op het toetsenbord hadden, en fantasie is al lang vervaagd.

De tweede campagne begint niet met "maar laten we absolute macht krijgen en de hele wereld tot slaaf maken!". Alsof in een cartoon van de jaren tachtig in een volledige lengte, valt desepticons een vreedzame nederzetting aan. En Optimus Prime, die slechts een tijdelijke commandant van Autobots is, probeert de vijanden af ​​te weren en zoveel mogelijk medewerkers te bewaren.

De variëteit hier is al veel meer. Er zijn geen gangen en duiken op vanwege de hoeken van dezelfde tegenstanders, de niveaus zijn breed, lang, gratis. Je kunt gemakkelijk onderdak vinden, je kunt rond de vijand gaan. En je kunt een echt mooi duel regelen. We bewegen in het beeld van de auto, schieten op het voorpistool en vernietigen eenzame vijanden, dan schakelen we, wanneer we naar de menigte rijden, versnelling, springen op een hobbel en veranderen in een humanoïde robot in de lucht. Tijdens de vlucht doden we twee decepticons, en wanneer we begraven op de grond, pakken we de bijl en snijden we drie spitens met één klap met één klap. Het scherm is besproeid met olie, er zijn interferentie van hits, en samen met twee kameraden die we doorbreken en alleen hebben we tijd om het wapen te koelen.

Wanneer je de gevechten creatief kunt benaderen, wordt spelen onmiddellijk interessanter. Je kunt altijd op de een of andere manier toeslaan, proberen om tijd te hebben om tien sleutels op een rij te drukken en jezelf esthetisch plezier te geven, in een sprong te hakken een ijzeren decepticon -kop met een enorme bijl.

Vecht online

Netwerkmodus – niet zo gratie als beschreven. Het is grotendeels vergelijkbaar met wat we al in eerdere projecten hebben gezien, waarbij de multiplayer ook werd geserveerd als iets parmantig en erg grappigs.

Nu zijn er misschien "klassen". Sommige transformatoren behandelen, anderen rennen met sluipschuttergeweren, anderen geven de voorkeur aan een nauwe strijd en gehakt met zwaarden/bijlen, of schieten vanuit een geweer. Maar dit is alles – entertainment voor meerdere avonden, niet meer.

Als gevolg hiervan is de enige uitstekende vondst om uw eigen transformator te maken. Het is nieuwsgierig om de beste wapens, krachtige vaardigheden te kiezen. Maar de gevechten zelf veranderen hier niet veel van. Het wordt niet gevoeld dat je deelneemt aan de strijd om enorme ijzeren machines. De omgeving is slecht, Kutsey, zelfs lelijk. Minimale fysica, entertainment – nul.

Dus als je een spel wilde kopen om alleen naar de multiplayer te kijken, geef dan geen geld uit. Er zijn weinig mensen op internet, en elke dag zijn er steeds minder mensen.

Welnu, de transformatoren, hoewel ze naar hun geboorteland planken zijn verhuisd en de onderdrukking van de film kwijt waren, bleven nog steeds middelmatig. De campagne voor de Decepticons lijkt geïrriteerd door de Megatron, zelfs bij Optimus Prime;Spel voor autobots, hoewel leuker, maar zonder een hoogtepunt.

Voordelen: Animatie van transformaties;Het maken van uw robot in de netwerkmodus;De kans om te spelen voor de helden van het universum.
Nadelen: lelijke omgeving;eentonigheid;Er is geen fysica;Er zijn geen originele ideeën.